eerste week - Reisverslag uit Duxbury, Verenigde Staten van birgitte bols - WaarBenJij.nu eerste week - Reisverslag uit Duxbury, Verenigde Staten van birgitte bols - WaarBenJij.nu

eerste week

Door: ikke

Blijf op de hoogte en volg birgitte

12 Januari 2014 | Verenigde Staten, Duxbury

zo de eerste weer van mijn au pair ervaring zit erop.
het was een wisselende week, met leuke momenten en minder leuke, maar die hebben we zelfs in Nederland.

ik heb gisteren een gesprek gehad met mijn hostmom waar in ze aangaf erg tevreden te zijn met mij!
de kinderen vinden me geweldig volgens haar en ik heb veel werk uit hun handen genomen.
nou die complimenten kan ik even in mijn zak steken in de eerste week!

gisteren hadden we met z'n 3en een kinderloze dag, kids waren bij opa en oma dus hadden wij de tijd om even naar Boston te gaan.
beetje jammer dat het weer zo slecht was dus ik heb een side seeing gehad van the Boston mall!
nou dan is winkelen geen straf voor mij dus heb me prima vermaakt.
aan het einde van onze dag in Boston hebben we een heerlijke cocktail gehad in het hoogste gebouw van Boston. een erg chique bar met een uitzicht over heel Boston.

vandaag heb in mijn eerste clustermeeting. eindelijk wat mensen leren kennen buiten het huis.
ik merk aan mezelf dat ik daar na 3 week amerika wel aan toe ben. mensen leren kennen waar je leuke dingen mee kan doen.
al heb ik gelukkig ook de meiden van de orientatie en mijn nederlandse schatten hier in amerika nog, maar die zie ik niet (appen wel veel)
ik heb veel zin om de andere meiden te leren kennen alleen vind ik het ook wel spannend, daar komt ze dan de nieuwe au pair, alle ogen zijn op je gericht en je word gebombadeerd met vragen. eingelijk ben ik niet zo van de eerste ontmoetingen.. maar het moet! shouders eronder en gaan!

ik zal jullie laten weten hoe mijn eerste meeting is gegaan

greets and kisses

  • 29 Januari 2014 - 15:38

    À Harkema:

    Lieve birgitte wij zijn blij dat je het goed naar de zin hebt veel kusjes van ons beide oma en opa tot horens

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

birgitte

naar amerika

Actief sinds 18 Sept. 2013
Verslag gelezen: 380
Totaal aantal bezoekers 4038

Voorgaande reizen:

18 September 2013 - 19 September 2013

al een reisdagboek aangemaakt

Landen bezocht: