ski weekend - Reisverslag uit New Hampshire, Verenigde Staten van birgitte bols - WaarBenJij.nu ski weekend - Reisverslag uit New Hampshire, Verenigde Staten van birgitte bols - WaarBenJij.nu

ski weekend

Door: ik

Blijf op de hoogte en volg birgitte

21 Januari 2014 | Verenigde Staten, New Hampshire

vandaag terug gekomen van een geweldige skivakantie.
we zijn 4 dagen naar new Hampshire geweest, voor het eerst op winter sport en vast beraden om te gaan snow boarden.
zo gezegd zo gedaan, de eerste les ging niet echt best en bleek toch moeilijker dan ik voor ogen had.. toch was het erg leuk ondanks ik een mega klap op mijn hoofd heb gahad. in dit geval was het mijn kop in de sneeuw willen steken, wat heel hard aan kwam.. zeker geen aanrader.. maar met 2 advil voor het slapen gaan was alles de volgende dag voorbij en kon ik beginnen aan mijn 2e dag

de oudste van mijn host kindjes 3,5 is ook voor het eerst wezen skieen.. de topper ging nog sneller dan dat ik ging! wat een kanjer.
helaas voelde de jongste zich niet zo lekker en is met oma in het huisje gebleven..

de 2e dag een geweldige dag gehad, weer een snowboard les gehad met de meest geweldige instructeur die er is! CHUCK! man van een jaar of 50 en fitter dan de gemiddelde tiener.. gelukkig was Chuck de instucteur die me de dag ervoor ook al de les had gegeven. dag 2 ging ook een stuk beter.. geen nare val partijen al heb ik deze dag wel het advies van een vriendin aangenomen en een helm gehuurd, waar ik achteraf blij om was want ik voelde me een stuk veiliger.

na dat ik mijn les heb gehad ben ik naar de bunny slide gegaan om naar mijn hostkindje te kijken hoe die met een vaart ( haar eerste ski dag) mijn voorbij kwam zetten.
ze is zo trots op haar zelf.. toen we haar vroegen of ze nog een keer naar de ski-school wilde was haar antwoord kort maar krachtig NEE, IK KAN AL SKIEEN.. en daar had ze wel gelijk in!

nu is iedereen weer terug zonder botbeuken en kleerscheuren, de kids liggen op bed en ik ga er ook maar eens in.
morgen begint de gewone werk weer, kan er nu al naar uit zien om volgend weekend met 2 andere au pairs weer naar new Hampshire te gaan.. en weer verder te gaan met mijn snowboard ervaringen
waar ik jullie zeker over ga vertellen

sweet dreams every one

xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

birgitte

naar amerika

Actief sinds 18 Sept. 2013
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 4043

Voorgaande reizen:

18 September 2013 - 19 September 2013

al een reisdagboek aangemaakt

Landen bezocht: