al een reisdagboek aangemaakt - Reisverslagen van birgitte bols - WaarBenJij.nu al een reisdagboek aangemaakt - Reisverslagen van birgitte bols - WaarBenJij.nu
al een reisdagboek aangemaakt

voor de genen die het leuk vinden om mijn avontuur als au pair in Amerika te volgen heb ik deze site aangemaakt,
ik zal alle dingen die ik mee maak bij houden, zodat jullie op de hoogte kunnen blijven van alle gebeurtenissen

mijn profiel is klaar, mijn interview is geweest, alles kan opgestuurd worden naar Londen.

ik kan niet wachten tot ik weg kan!!


Recente Reisverslagen:

24 April 2014

4 maand later

21 Januari 2014

ski weekend

12 Januari 2014

eerste week

03 Januari 2014

eindelijk
birgitte

naar amerika

Actief sinds 18 Sept. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4052

Voorgaande reizen:

18 September 2013 - 19 September 2013

al een reisdagboek aangemaakt

Landen bezocht: